Mijn werkzaamheden als servicemanager zijn heel divers. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het juist zo leuk! Ik heb contact met klanten, collega’s, leveranciers, ketenpartners enzovoort in een multidisciplinaire context. Daarnaast heb ik regelmatig overleg, werk ik aan projecten en ben ik bezig met het uitdenken en uitwerken van ideeën en plannen.
Ik ben tevreden wanneer ik kan pionieren en in een vrije rol kan opereren. Daarvoor krijg ik alle ruimte en medewerking. Ik stel graag orde op zaken en pak knelpunten aan om bestaande processen te verbeteren. Mijn doel is dat ik zowel onze klanten als de eigen medewerkers blij maak.
Het geeft mij voldoening wanneer er door mijn toedoen en invloed een prettige flow ontstaat in de samenwerking. Een samenwerking waarbij mensen geïnspireerd, positief en in onderling vertrouwen samen uitdagingen aangaan en zaken gedaan weten te krijgen. Ik vind het mooi om te zien wanneer mensen met diverse persoonlijkheden en kwaliteiten elkaar vinden en aanvullen. Het geeft mij energie wanneer ik binnen dergelijke processen een katalyserende rol kan spelen.
Ik was al enige tijd op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin ik mijn kwaliteiten verder zou kunnen ontwikkelen. Toen ik de vacature van servicemanager tegenkwam was ik dan ook meteen enthousiast. Deze functie past bij mij! Ik ben blij dat ik een jaar geleden de overstap heb gemaakt en onderdeel mag uitmaken van een organisatie die actief bezig is om vroegtijdig kanker te ontdekken en daardoor een bijdrage levert aan de gezondheid van Nederland.